Close
(0) items
Du har ingen varer i handlekurven.
Produkter
    Filters
    Preferences
    Søk

    Betingelser

    INFORMASJON/BETINGELSER

     

    Varene som er publisert på nettbutikken skal normalt være lagervare, og vi bestreber oss på å få levert varene til forsendelse samme dag som bestilling foreligger, hvis bestilling mottas innenfor normal arbeidstid. 

    Ved retur av en bestilt vare, må det på forhånd avklares at retur godkjennes.  

    Bruk følgende skjema for retur: RETURSKJEMA.pdf  

    Selger forebeholder seg panterett til de leverte varer inntil kjøpesummen med renter og omkostninger fullt ut er betalt, jfr Pantelovens § 3-14. Aksept anses ikke som betaling før den er innfridd i sin helhet.

    Betalingsbetingelser: 20 dager netto, hvis ikke annet er avtalt. Ved for sen betaling beregnes for tiden 1,5 % rente pr påbegynte måned. 

    Leveringsbetingelser: fritt levert Harstad, inkl. emballasje. Forsendelse skjer for kjøpers regning og risiko. 

    Ved retur av kjøpte varer må det fremlegges kvittering. Vi beregner et returgebyr på 10-25% av salgsbeløp.

    Reklamasjon må skje straks og senest inne 8 dager. Selger har intet ansvar for skade eller tap, som er en følge av varens videreforsendelse. Selgers erstatningsansvar er beregnet til maksimum varens verdi.

    Rett til prisendring uten varsel forbeholdes. Det tas også forbehold om trykkfeil i våre lister. 

    Vi ønsker Dem lykke til i Deres virke og velkommen som kunde på våre kvalitetsprodukter. 
     
    Angrerett:
     
    Angrerettloven gir deg ifølge Angrerettsloven rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Angrerettskjema for Harstad Trading finner du HER.
     
    Når er angreretten gjeldende?
    Du mister ikke angreretten ved å åpne forsendelsen så lenge produktet kan leveres i tilnærmet samme stand og mengde.
     
    Produktet er ikke levert i tilnærmet samme stand og mengde - og angreretten vil følgelig bortfalle - blant annet dersom du tar i bruk produktet som ditt eget eller har skadet/fjernet originalembalasjen.
     
    Ellers forutsetter det at produktet med tilbehør ikke har blitt påført skader/sår, slitasje eller andre synlige skader, for at krav om angrerett kan godkjennes. Hvor dette ikke er overholdt, vil varer som kommer i retur, bli returnert til avsender.
     
    Når og hvordan skal varen leveres tilbake?
    Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist). Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg.
     
    De returnerte varene må pakkes inn slik at de ikke kan skades, og sendes som Postens Norgespakke, eller Servicepakke. Du vil da få et pakkenummer av Posten slik at du har mulighet å spore pakken på www.posten.no. Vi tar ikke imot postoppkrav eller rekommandert sending.
     
    Hva får du tilbakebetalt?
    Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel er stilt til rådighet for oss.